Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model dopravní situace
Dvořák, Michal ; Petyovský, Petr (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá identifikací parametrů potřebných pro fyzickou realizaci modelu dopravního kamerového systému. Tyto informace jsou pak využity k návrhu a konstrukci modelu, který bude schopný simulovat důležité dopravní situace. Pozornost je pak věnována schopnosti modelu přijímat instrukce s pomocí k tomuto účelu implementovaného komunikačního rozhraní. Práce se poté zabývá vytvořením aplikačního rozhraní, které umožní ovládání skupiny kamer a získání obrazu z nich. Vlastnosti aplikace jsou takové, aby umožnily budoucí využití kamer pro měření úsekové rychlosti a detekci průjezdu na červenou.
Dopravně-inženýrské řešení křižovatky ulic Přímá-Nábřeží ve Zlíně
Hájková, Barbora ; Dorňák, David (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením komplikované dopravní situace na křižovatce Přímá – Nábřeží ve městě Zlín. První část práce je zaměřena na diagnostiku aktuálního stavu na křižovatce. Ve druhé části autorka porovnává možná řešení, navrhuje a posuzuje řízení pomocí světelně signalizačního zařízení, zejména jeho koordinaci se sousední světelně řízenou křižovatkou Tomáše Bati – Přímá. V poslední části práce je celé řešení ověřeno a znázorněno pomocí mikrosimulace.
Simulátor dopravních infrastruktur a situací
Švaňa, Petr ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit simulační systém s využitím konfigurací dopravních řadičů sX od společnosti Siemens. Systém se skládá ze dvou aplikací. První aplikace využívá existující platformu SUMO jako zdroj simulačních dat a slouží jako server. Doplňuje ji webová aplikace sloužící jako editor simulačních situací a zároveň vizualizuje data ze simulační aplikace. Úvod do problematiky dopravních řadičů a dynamického řízení dopravy je rozebrán v první kapitole. Následuje popis návrhu a implementace simulační aplikace s důrazem na komunikační rozhraní. V dalších částech text rozebírá návrh a implementaci webové aplikace. V poslední části je probráno ucelené testování celého systému.
Management of Traffic Lights
Piaček, Adrián ; Hrubý, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
This paper is centered around the management of traffic lights, thus main element that is targeted throughout whole thesis is traffic control specifically via traffic lights. Furthermore, paper focuses on timings of traffic lights to ensure traffic fluency and afterwards on an analysis of the efficiency of updated traffic signal management plans. Various approaches to the traffic control are researched and implemented in order to establish differences to be later on compared.
Přestavba křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně
Tejkal, David ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je provést přestavbu křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně, tak aby vyhovovala aktuální i každoročně vysoce rostoucí dopravní intenzitě. Zároveň je požadován co nejbezpečnější uspořádání pěšího a cyklistického provozu. Protože tato křižovatka slouží jako přestupní uzel autobusové i trolejbusové dopravy, musela se posoudit a ekonomičnost umístění jednotlivých zastávek MHD. Výsledkem této práce je vypracování situace včetně vzorových řezů, podélného profilu hlavní komunikace a situace svislého a vodorovného značení. Součástí práce je také odhad finančních nákladů pro vybudování této stavby.
Simulace dopravy za využití dopravních řadičů
Dressler, David ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je implementovat návrh rozšíření stávajícího simulačního systému pro návrh křižovatek. Požadované rozšíření umožní využití logiky řízení dopravních řadičů sX společnosti Siemens, s.r.o. První část práce se věnuje problematice řízení křižovatek, konfiguracím dopravních řadičů a principům dynamického řízení křižovatek. Další kapitola je věnována popisu implementace stávajícího simulačního systému. Následující kapitola je věnována způsobu využití dopravních řadičů sX a také samotnému návrhu rozšíření stávajícího simulačního systému tak, aby mohl využívat logiku řízení těchto dopravních řadičů. Poté následuje kapitola popisující implementaci tohoto rozšíření. Poslední kapitola je věnována testování celého systému z hlediska funkčnosti a výkonu. Závěrem jsou také nastíněny další možnosti pro vývoj rozšířené aplikace.
Optimalizace světelné křižovatky
Langer, Vojtěch ; Dosoudilová, Monika (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje rešerši metod používaných pro optimalizaci světelné křižovatky. Práce je rozdělena do čtyř částí. Nejprve je krátce představen postup používaný při návrhu řízení signalizace. Následuje popis disciplíny optimalizace. Stěžejní částí je pak rešerše používaných metod. V poslední části je řešena úloha návrhu parametrů světelného řízení fiktivní křižovatky.
Model inteligentního řízení dopravy
Lankaš, Ondřej ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je navhrnout a implementovat dopravní model za použití vhodných softwarových prostředků. Součástí práce je též návrh tří nejčasteji používaných metod řízení dopravy. Navržený model slouží jako základ pro stanovení optimální metody řízení dopravy pomocí simulací.
Management of Traffic Lights
Piaček, Adrián ; Hrubý, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
This paper is centered around the management of traffic lights, thus main element that is targeted throughout whole thesis is traffic control specifically via traffic lights. Furthermore, paper focuses on timings of traffic lights to ensure traffic fluency and afterwards on an analysis of the efficiency of updated traffic signal management plans. Various approaches to the traffic control are researched and implemented in order to establish differences to be later on compared.
Optimalizace světelné křižovatky
Langer, Vojtěch ; Dosoudilová, Monika (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje rešerši metod používaných pro optimalizaci světelné křižovatky. Práce je rozdělena do čtyř částí. Nejprve je krátce představen postup používaný při návrhu řízení signalizace. Následuje popis disciplíny optimalizace. Stěžejní částí je pak rešerše používaných metod. V poslední části je řešena úloha návrhu parametrů světelného řízení fiktivní křižovatky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.